24 Mart 2015 Salı

Türk Eğitim Vakfı'n dan bir proje daha!

Türk Eğitim Vakfı’n dan bir proje daha!


Türk Eğitim Vakfı, yine durmaksızın projelerine devam etmektedir. Bu sefer ki projesi olan Bursiyerleri için özel olarak iş çevresi kazandırmak ve bunları geliştirecek katkıklarda bulunacak bir proje ile duyuru yaptı. Enocta iş birliği ile tanıtılan bu proje Elektronik Eğitim bünyesin de öncülük ederek Uzaktan Eğitim Projesini tanıtmış oldular.


Türk Eğitim Vakfı, kurulduğu andan itibaren (1967) eğitim alanın da sürekli olarak öncülük etmekte ve Türkiye’nin eğitim seviyesini sürekli olarak yükseltmek için ellerinden gelen bütün projeleri ve fikirleri geliştirerek ülkemize faydalı olmaktadırlar. Kendilerine ait Bursiyellerin sadece meslek olarak eğitimi değil uzak eğitim denilen proje sayesinde alacakları olan çevrimiçi eğitim ile beraber iş hayatına kolay şekilde atılıp kendilerini burada hazırlayıp geliştirebileceklerdir. Bununla  beraber kişisel gelişimine de faydası olan bu proje sayesinde bir çok insan yine eğitime can verecektir. Enocta iel yapılan iş birliği ile beraber “Tev Akedemi” denilen bölgeyi kurmuştur.


Ayrıca sistemin yöneticileri ve genel yardımcıları da bu projeye katılmış bulunmaktadır.



Türk Eğitim Vakfı'n dan bir proje daha!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder