23 Mart 2015 Pazartesi

Darüşşafaka sınavlarında 27 Mayıs son gün!

Darüşşafaka sınavlarında 27 Mayıs son gün!


Türkiye ülkesin de uzun yıllardır eğitim hizmeti veren, daha doğrusu toplam 152 yıldır eğitimde öncülük eden Darüşşafaka Eğitim Kurumları, eğitimi canlandırmak adına yine bir değişimde bulunuyor. Türkiye’nin 21 şehrinde gerçekleşecek olan sınavın tarihi 31 Mayıs olarak Pazar günün de 10:00 da başlayacaktır. Sınava başvuru yapmak için ise son gün olarak konulan tarih 27 Mayıs’tır.



Misyonu “Eğitim de fırsat eşitliği” olan bu eğitim kurumu sayesinde yüzbinlerce çocuk eğitim ile kavuşuyor ve gelecekleri çok parlak oluyor. Kuruluşunun da 151. yılında da diğer yıllar gibi aynı şekilde yeni öğrenciler arıyor ve eğitime can veriyor.


Sınava girecek öğrencinin annesi, babası vefat etmiş olması gerekmektedir. Aynı zaman da maddi durum olarak zorluk çekmekte olan, başarılı ve zeki çocuklara yatılı şekilde eğitimi vermektedir. Sınav gerçekleştiğinde sonuçta başarılı olan öğrenciler, yatılı ve burslu olarak eğitim görecektir; ancak kazansanız da maliye de çalışan birimler sizin adınıza araştırmalar yapacak, çocuğunuz sağlık kontrollerinden geçecektir. Ondan sonra da üniversiteye kadar bu eğitim kuruluşunda yer alacaktır.



Darüşşafaka sınavlarında 27 Mayıs son gün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder