17 Mart 2015 Salı

Arabayı çaldı, sonra polisi aradı

Samsun şehrimize bağlı İlkadım ilçesinde, polis ihbar hattı olan 155’i arayarak garip bir ihbar geldi. İhbarın genel konusu, arabayı çaldım!


 


Samsun İlkadım ilçemiz de Polis ihbar hattı 155’i arayarak Burak A. (37), gece vakitlerinde aynı şekilde ilkadım ilçesinde park halinde bulunan bir aracı çaldığını söyledi ve peşine de kendi evinin adresini verdi. Bu garip ihbarın üzerine verilen adrese giden polis ekipleri ise Burak A.’ yı sorgulamak amacıyla göz altına aldı.


Göz altına alınan Burak A., geldiği Gazi Polis Merkezinde bazı açıklamarda bulundu ve arabasını çaldığı Ali Paktaş la da geçtiğimiz zamanlarda farklı bir husumetinin olduğunu dile getirdi. Burak A.; “Husumetim olduğundan dolayı arabanın üstünü tamamıyla kolonya doldurdum ve döktüm, sonrasında da ateşe verdim. Yaptığım bu olaydan vicdan azabı duyduğum içinde polisi aradım.” dedi.


Polis merkezindeki sorgular ve diğer işlemlerin ardından adliyeye gitmek amacıyla yola çıkartıldı. Adliyeye varan Burak A. geçirdiği sorguda suçlu durumda olduğu için tutuklandı ve cezaevine yollandı.



Arabayı çaldı, sonra polisi aradı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder